Tilbage på stadion Skrevet d. 14/04 2018

Efter tre hjemmekampe på opvisningsbanen på Egeris Idrætsanlæg, vender Skive IK tilbage til den rigtige hjemmebane på Skive Stadion, når Vendsyssel FC fredag aften kommer på besøg i NordicBet-ligaen.
Efter et større reparationsarbejde i den sene vinter var kampbanen så maltrakteret, at det ikke var forsvarligt at spille divisionsfodbold på banen.
- Nu har stadioninspektør Holger B. Christensen imidlertid givet grønt lys for at spille på banen, oplyser Morten Espersen, bestyrelsesmedlem i Skive IK Elite A/S.
- Nu glæder vi os til igen at byde vore sponsorer og publikum velkommen på arenaen på Engvej, siger Morten Espersen.
Kampen mod Vendsyssel FC spilles fredag den 20. april med kampstart klokken 18.30.