Skive IK Elites direktør fratræder Skrevet d. 29/01 2018

Kurt Larsen, der gennem det seneste halvandet år har siddet i direktørstolen i Skive IK Elite A/S, har opsagt sin stilling med virkning fra udgangen af februar.
Kurt Larsen, der fyldte 60 år i efteråret, har fået et tilbud om at vende tilbage til bilbrancen, hvor han har været beskæftiget det meste af sit arbejdsliv.
Kurt Larsen er for øjeblikket på skiferie i Østrig, men meddelte bestyrelsen sin beslutning inden han tog af sted.
Skive IK Elite A/S har netop offentliggjort Kurt Larsens opsigelse i følgende pressemeddelelse:
Direktør for Skive IK Elite A/S, Kurt Larsen, har meddelt selskabets bestyrelse, at han ønsker at fratræde sin stilling som direktør med virkning fra udgangen af februar måned.
Kurt Larsen, der er 60 år, har takket ja til et tilbud om at vende tilbage til bilbrancen, hvor han har været beskæftiget i en stor del af sit arbejdsliv, inden hans indtræden på direktørposten i Skive IK.
Kurt Larsen tiltrådte direktørstillingen i Skive IK Elite A/S den 1. oktober 2016, som fastansat direktør efter at bestyrelsesmedlemmet Niels Thorsted havde bestridt posten som fungerende direktør i et års tid.
Det er med beklagelse, at bestyrelsen for Skive IK Elite A/S har modtaget Kurt Larsens opsigelse.
Kurt Larsen har gennem effektiv sponsorpleje og dygtig daglig ledelse været medvirkende til at sikre Skive IK’s position i landets næstbedste fodboldrække.
Bestyrelsen for Skive IK Elite A/S vil i den kommende månedstid foretage en række vurderinger omkring direktørposten, men indtil udgangen af februar vil Kurt Larsen fortsat fungere som direktør.