SIK og Byggefirmaet Knudsgaard indgår ny 2 årig aftale Skrevet d. 05/02 2020

SIK og Byggefirmaet Knudsgaard indgår ny 2 årig aftale

Byggefirmaet Knudsgaard som har været en fast del af sponsorkredsen i SIK gennem mange år, fortsætter som Sølv-Sponsor og som medlem af SIK ´s erhvervsklub i 2020 og 2021.

Virksomheden er startet af Lars Knudsgaard som en traditionel tømrervirksomhed i 1997. Virksomheden har siden oplevet ekspansiv vækst og er i dag totalentreprenør med egne håndværkere indenfor fire faggrupper.

Knudsgaard tæller i dag ca. 100 medarbejdere hvoraf ca. 30 er beskæftiget i projektafdelingen som er den centrale del af virksomhedens aktiviteter.

Virksomhedens medarbejdere nyder stor anerkendelse fra private og professionelle bygherrer, fordi de er fagligt dygtige, fleksible og effektive.

Knudsgaard er selvfølgelig medlem af Dansk Byggeri og BYG Garantiordning. SIK siger tak for støtten de næste 2 år.

(På fotoet ses stifter og indehaver Lars Knusgaard)