ARNE LINNET FORLADER SKIVE IK Skrevet d. 24/06 2018

(Arne Brorum Linnet (til højre)  stopper i Skive IK. Det sker i enighed efter kontraktudløb denne sommer.)

Arne Borum Linnet, der siden december 2016 har fungeret som assistenttræner omkring Skive IK førsteholdet, stopper i klubben.

Skive IK siger nu farvel til assistenttræner Arne Borum Linnet, der stopper hos de gule og blå. Parterne er blevet enige om ikke at fortsætte samarbejdet efter assistentens kontraktudløb.

”Arne har været hos os i halvanden sæson og gjort et godt og professionelt stykke arbejde. Han er dygtig og hårdtarbejdende, og så er Arne en vindertype, der vil lykkes med sine ting.” fortæller Sportschef, Rasmus Brandhof og fortsætter:

”Når vi alligevel siger farvel, så er det fordi, at vi efter vores nedrykning selvfølgelig må tænke på vores måde at organiserer os på, også i trænerstaben. Her vurderer vi, at vores set-up med vores cheftræner, Thomas Røll, assistenttræner, Martin Thomsen og målmandstræner Morten Janichen puls vores ledere og sundhedssektor, har den nødvendige volume. Derfor håber vi, at Arne, med hans store kompetencer, snart igen vil finde et job i fodboldmiljøet. Vi ønsker ham alt det bedste og takker for samarbejdet”, lyder det fra Rasmus Brandhof.

Arne Borum Linnet kom til Skive IK for godt halvandet år siden, hvor han var en del af planen om et udvidet set-up i den sportslige stab. Linnet har desuden en fortid som assistenttræner i Vildbjerg FS, som han var tilknyttet i fire år.