Ny sponsor i SIK - Vinderup Jern & Stål Skrevet d. 13/02 2020

Ny sponsor i SIK - Vinderup Jern & Stål

Vi er superglade for at vi nu også har fået en sponsor i Vinderup. Vinderup Jern & Stål er pr. 1 januar blevet Bronze-Sponsor og dermed medlem af SIK Erhvervsklub.

Vinderup Jern og Stål er din professionelle leverandør af stål, luftarter, værktøj og tekniske artikler.

Virksomheden er startet helt tilbage i 1905 og har siden da været en del af det lokale erhvervsliv og tæller i dag 9 medarbejdere.

Til trods for at Vinderup Jern og Stål ikke har så mange ansatte udgør de tilsammen en betydelig kompetence inden for branchen. De sætter stor pris på nærhed til kunderne, for sammen med dem at finde de bedste løsninger.

Virksomheden tilbyder at skaffe ikke lagerførte varer hjem fra dag til dag, det sker via et omfattende natrutesamarbejde med DJ kollegaer over det meste af landet.

Vinderup Jern og Stål er medlem af DJ Supply som er en medlemsejet kædesamarbejde indenfor VVS, stål og værktøj/tekniske artikler.

Vi glæder os selvfølgelig til at byde Vinderup Jern og Stål velkommen i Spar Nord Loungen på Hancock Arena og ser frem til et spændende samarbejde.