Skive El-service fortsætter som Bronze-Sponsor i SIK Skrevet d. 27/01 2020

Skive El-service fortsætter som Bronze-Sponsor i SIK

Vi er super glade for at Skive El-service fortsætter som Bronze-Sponsor i 2020 og 2021 og selvfølgelig også som en del af SIK erhvervsklub.

Skive El-service som har adresse på H.C. Ørstedsvej i Skive har haft tilfredse kunder siden 1925. Firmaet ejes i dag af Michael Madsen som fortæller at de udfører alt slags el-arbejde, lige fra reparation af din vaskemaskine og opsætning af en enkelt stikkontakt- til opsætning større installationer i nybyggeri, tilbygninger, butikker, industri, landbrug, varme pumper og aircondition. Skive El-service er selvfølgelig KMO certificeret hvilket betyder at de må arbejde med kølemiddel.

SIK er selvfølgelig glad for at Skive El-service efter mange år som sponsor, stadig ønsker at bakke op om klubben.

(På fotoet ses indehaver Michael Madsen)