Fem spillere til prøvetræning i SIK Skrevet d. 08/07 2019

Skive IK satser på flere forstærkninger, inden den nye sæson i NordicBet ligaen.

Skive IK er i fuld gang med forberedelserne til den kommende sæson i NordicBet ligaen, og oprykkerne ser stadig på mulighederne for at forstærke truppen yderligere inden den nye sæson går i gang.

SIK har således fem nye spillere med på prøve til dagens træning, og det er uden tvivl nogle spændende gutter, som der er på besøg i Egeris.

Det drejer sig om:

Den 20-årige angriber og ungdomslandsholdsspiller Sebastian Buch, der er på kontrakt hos samarbejdsklubben FC Midtjylland, og som har en fortid i AC Horsens.

Den tidligere SIK-profil Mathias Pedersen, som tog turen til Thisted FC sidste sæson. Den 27-årige midtbanespiller, har spillet tæt på 100 kampe for skibonitterne.

Den 23-årige Casper Olsen, som har spillet i SønderjyskE, Helsinki IFK og senest Thisted FC. Derudover har Casper også en masse u-landskampe med i rygsækken.

Den 26-årige forsvarsspiller Lukas Enevoldsen, som også kommer fra Thisted, hvor han har været en af holdets største profiler.

18-årige Mathias Morgenstern, som siden han var 17 år, har spillet et hav af senior Jyllandsseriekampe for Herning Fremad og i løbet af den senere tid gjort sig bemærket.

SIK’s Sportschef Rasmus Brandhof håber på at have nogle nye tilføjelser klar i nærmeste fremtid, men vurderer dog samtidig at den aktuelle trup ser stærk ud til de opgaver der venter.