Skive IK/ FC Salling(Moderklubben) og Egeris idrætsanlæg lukker ned de næste 14 dage grundet coronavirus Skrevet d. 12/03 2020

Grundet sundhedsmyndighedernes vejledninger, lukker hele anlægget ned minimum de næste 14 dage. Altså frem til den 29 marts

Dette betyder at der ikke afvikles træning eller kampe af nogen art på anlægget.

DBU Jylland skriver således dette omkring nedlukning af kampe med mere:

Alle fodboldaktiviteter aflyses de næste 14 dage
I forlængelse af de nyeste udmeldinger fra de danske myndigheder aflyses alle DBU Jyllands fodboldkampe, stævner, kurser, seminarer, klubbesøg og andre arrangementer fra d.d. og til og med søndag den 29. marts 2020.

Desuden opfordres samtlige fodboldklubber til at indstille alle aktiviteter i samme periode – såvel indendørs som udendørs aktiviteter – såvel på fodboldbanen som i mødelokaler o.s.v.

Hvad sker der nu?
Alle fodboldkampe, stævner, kurser, seminarer, klubbesøg og andre arrangementer frem til og med søndag den 29. marts 2020 aflyses. Dette arbejde går vi nu i gang med.

Fodboldkampene vil enten blive aflyst eller udsat til at blive gennemført på et senere tidspunkt. Vi vil snarest opdatere med informationer om, hvordan fodboldklubberne skal forholde sig.

Grundet disse tiltag beder vi alle om at respektere nedlukningen, således at ingen færdes i eller omkring anlægget.

Så snart der kommer nye informationer vil vi informere på hjemmesiden www.Skive-ik@skive-ik.dk og på facebook siden skive idræts klub.

På vegne af Skive Kommunes anlæg og Skive IK/FC Sallings vegne

Holger B Christensen Idrætsinspektør Skive kommune