Frederik Fisker: En vigtig rolle Skrevet d. 23/01 2020

Skive IK forlænger med Frederik Fisker Nielsen

Vi er glade for at kunne meddele, vi har lavet og ny aftale med Frederik Fisker.

Frederik kom til sidst på efteråret, efter at have stået uden klub siden juni måned.

Han nåede hund ved at gøre så stort og indtryk på trænerne ved han fik flere kampe fra start i kort tid han var i klubben i efteråret.

Frederik kom til Skive IK med et CV, mænd uden at være i rigtig kampform, det får han nu rig mulighed for at ændre på, da vi har lavet og aftale frem til sommeren 2021.

Opstarten til foråret skal bruges på at bygge Frederik på fysisk og så tro vi på at han kan gøre en forskning til os via hans gode spil med bolden og hans styrke i luftrummet. Vi har butikken forventninger til hvad Frederik kan køre det til Skive IK.