SIK Elite Nyheder FC Salling shop Skive IK shop Medlemslogin Kontakt

Nyhed Tilbage

Hancock Arena er den nye hjemmebane Skrevet d. 19/04 2018

Det lokale bryggeri Hancock Bryggerierne overtager pr. 1. juli 2018 frem til 1.1.2022 stadionnavnet, som fremover bliver Hancock Arena.

Skive IK Elite kan med stor glæde præsentere Hancock Bryggerierne som ny arena- og -hovedsponsor sammen med Fredsø Vognmandsforretning ApS, Stykgodscentret Skive A/S og Kaj Ove Madsen A/S
Sponsor- og -eventchef Lars Bræmer er både glad og stolt på klubbens vegne over at en lokalkendt virksomhed som Hancock nu er en del af Skive IK Elite.
Lars Bræmer er helt sikker på at både de øvrige sponsorer, tilskuere og klubbens supportere vil blive glade for den nye aftale.
 
I samarbejdet med Hancock vil Skive IK Elite gøre det til en festlig oplevelse at komme på Hancock Arena, og de vil begge have fokus på udvikling af flere kommercielle tiltag.
 
Parterne lufter således tankerne om at sætte fut i fan-kulturen på Hancock Arena. Det kan blandt andet ske ved at fans til en favorabel pris køber en såkaldt supporter-pakke, der indeholder årskort, spillertrøje og adgang til et særskilt fan-område med udskænkning til favorable priser og andre spændende tiltag med blandt andet træner- og spillerbesøg.
 
Skive IK vil senere offentliggøre hele supporter-pakken
 
Hancock og Skive IK Elite er et godt brand for Skive Kommune - synes vi da selv! Vi har begge en lang og stolt historie som har sat Skive på landkortet slutter Lars Bræmer.
 
- Vi er utrolig glad for at være mere aktiv i støtten til Skive IK, siger direktør og brygmester Peter Strange Nielsen, der er fjerde generation i Hancock Bryggerierne A/S, der i mere end 127 år har været i samme families eje. 
 
Han var ved offentliggørelsen af Hancocks rolle som stadion-sponsor og hovedsponsor suppleret af bryggeriernes fadølsansvarlige, Henrik Nielsen.
De fortæller, at de foruden sponsoratet i Skive IK også er økonomisk involveret i superligaklubben Hobro, ligesom de gennem årene også har oparbejdet et større antal sponsorater i lokale idrætsklubber og foreninger af forskellig art.
 
- Vi vil gerne gøre Hancock kendt som et bryggeri, der er berømt for sine øl og sodavand, siger Henrik Nielsen. Det er vi allerede i et stort område i Jylland, men vi tror at et sponsorat i fodbolden og SIK kan være med at udbrede kendskabet til Hancock til et langt større område, og gerne til hele landet.
Peter Strange Nielsen glæder sig over, at være med i den gruppe af hovedsponsorer, der gennem deres økonomiske støtte forhåbentlig skal være med til at gøre det lettere for Skive IK, at vende tilbage mod toppen af dansk fodbold.
 
På billedet er det direktør og brygmester Peter Strange Nielsen og fadølsansvarlig Henrik Nielsen fra Hencock Bryggerierne, der glæder sig over det nye sponsorat. Foto: Jan Sand