Steen K. Pedersen forlænger sponsoraftale med SIK Skrevet d. 21/01 2020

Steen K. Pedersen forlænger sponsoraftale med SIK

SIK og Elektriker Steen K. Pedersen har forlænget det mangeårige samarbejde for yderligere et år.

Steen K. Pedersen er et lokal elektrikerfirma tilsluttet den landsdækkende kæde TS-Gruppen, firmaet kan løse alle el-opgaver. De dækker hele Midtjylland fra Mors til Holstebro i vest og Viborg mod syd.

Hos Steen K. Pedersen er du sikker på at få kvalitetsløsninger. Firmaets kompetencer dækker bredt og de løser opgaver for både private kunder erhvervskunder, herunder boligforeninger og offentlige institutioner. De udfører alle former for rådgivning, montering, service og reparation.

Firmaet har desuden butik på Sdr. Boulevard i Skive. Butikkens lysafdeling er tilsluttet Lysmesteren og hvidevareafdelinger er medlem af EL-salg

Vi ser frem til at forsætte det gode samarbejde med Steen K. Pedersen også i 2020