SIK sejr i årets første kamp Skrevet d. 28/01 2020

SIK sejr i årets første kamp

Lørdag eftermiddag fik SIK besøg af RIF til årets første træningskamp.

Selvom RIF havde taget føringen i første halvleg, lykkedes det hjemmebaneholdet at komme tilbage i kampen.

Første mål for SIK scores af Jacob Vetter, dernæst Jeppe Mogensen, efterfølgende et selvmål af Ringkøbing og til slut scorede Sebastian Denius som afgjorde kampen 4-2.

Overordnet set var der tilfredshed over præstationen og de tre nye prøvespillere Lasse Andersen, Nicolai Dohn og Jacob Torp, fik muligheden for at vise sig frem og spille sig nærmere til en kontrakt.

Det ville være besynderligt hvis alt skulle sidde i skabet på denne tid af året, specielt med betragtning i at de tre nye prøve spillere ikke har de største spillemæssige relationer til holdkammeraterne.

”Vi vil rigtig gerne få en vindermentalitet ind i klubben, og det kan træningskampe også være med til at få startet” lyder det fra Martin Thomsen.

SIK’s næste træningskamp spilles onsdag d.29.01.2020 kl. 17:00 i Brabrand.