ISTOBAL ny Sølv-Sponsor i Skive IK Skrevet d. 10/03 2020

ISTOBAL ny Sølv-Sponsor i Skive IK

ISTOBAL er ny sponsor i SIK og hermed også en del af SIK Erhvervsklub. Hvilket vi selvfølgelig er rigtig stolte af.

ISTOBAL er et spansk multinationalt selskab indenfor bilvask, de er førende inden for design, fremstilling og markedsføring af løsninger til vask og vedligeholdelse af køretøjer. Selskabet er i dag at finde i mere end 75 lande.

Med ikke mindre end 65 års erfaring mestrer ISTOBAL kunsten til at udnytte innovation og den sidste nye teknologi til at levere produkter og serviceydelser, der skaber høj lønsomhed for bilvask industrien.

Den danske afdeling af ISTOBAL finder man på Bjørnevej 6 i Skive. SIK ser rigtig meget frem til det nye samarbejde med ISTOBAL og til at mødes med firmaets medarbejdere på Hancock Arena og til vores øvrige VIP-arrangementer.

(På fotoet ses indkøbschef hos ISTOBAL Lars Stilling og sponsorchef Preben Mouritsen)