dan-alu fortsætter som sponsor i Skive IK Skrevet d. 05/02 2020

dan-alu fortsætter som sponsor i Skive IK

SIK og dan-alu har indgået en ny aftale for 2020 hvor dan-alu fortsætter som Bronze-Sponsor og som medlem af SIK´s erhversklub.

dan-alu som ligger på Jegstrupvej i Skive er en produktionsvirksomhed i rivende udvikling. De tilbyder totalløsninger i aluminium konstruktioner og aluminium facader til private og erhverv.

F.eks. indgangspartier, altanlukninger, vinduer, døre, foldedøre, pyramider, butiksfacader, udestuer samt udskiftning af termoruder.

Virksomheden yder en kompetent og professionel rådgivning for individuelle løsninger, elegant design og kompromisløs produktkvalitet.

SIK ser frem til at forsætte det gode samarbejde med dan-alu i 2020 og siger tak for deres fortsatte støtte til klubben.

(På fotoet ses direktør Bo Høiris)