Ny træner til U11 årgangen i vore version 2.0 fra 1 juli 2019 Skrevet d. 05/02 2019

Det er med stor glæde og stolthed at vi kan præsentere manden, der skal stå med cheftræner kasketten, på vores U11 årgang når vi fra sommeren 2019 starter version 2.0 op .

Det er en mand som vi uden tøve kan kalde et vaske ægte SIK-koryfæ.

Så vi vil gerne sige et rigtig stort velkommen tilbage til SIK til Carsten Riisgaard, og vi glæder os meget over denne aftale som løber fra 1.7-2019 til 1.7-2021.

Jeg håber alle der har noget med SIK at gøre, både direkte og indirekte får et stort smil på læben, over det vi uden tvivl kalder, et kæmpe scoop ikke bare for den kommende årgang 11, men for hele klubben.

Carsten arbejder til dagligt hos vores hovedsponsor Spar Nord, og er bosat her i Skive med kone og 3 børn.

Et stort tillykke til Carsten og til Skive IK med aftalen.

På Skive IK´s vegne

Sportschef