Ny aftale mellem Skive IK og møblér/Skive Boligmontering Skrevet d. 20/12 2019

SIK og møblér/Skive Boligmontering har indgået en ny sponsoraftale for 2020.

Vi er virkelig glade for, at de stadig ønsker at bakke op omkring klubben med et Bronze-Sponsorat. Den ene af de tre indehavere Ole Vestergaard er mere eller mindre fast gæst i Loungen til SIK´s hjemmekampe, de to øvrige Rene Bredal Pedersen og Jan Dalsgaard er knap så fodbold interesserede.

møblér/Skive Boligmontering er som det fremgår af navnet i dag en del af møblér kæden. Den oprindelige butik startede tilbage i 1989. Med så mange år på bagen er butikken selvfølgelig kendt af mange lokale borgere i Skive.

møblèr har 3.000 m2 butik med et kæmpe stort udvalg i alle former for kvalitetsmøbler, lamper, brugskunst m.m. De er også kendt for deres utrolig gode service som selvfølgelig også indeholder stor faglig kompetence. Har man brug for at få varerne transporteret hjem, så klares dette også - ganske gratis.

SIK siger tak for opbakningen og ser frem til at møde Ole på Hancock Arena også i næste sæson.