FYSIO Danmark fortsætter som Sølv-Sponsor og samarbejdspartner i SIK Skrevet d. 20/12 2019

SIK er super glade for at FYSIO Danmark har valg at forsætte som sponsor og dermed også forsætte med at holde spillerne fysisk klar.

Klinikejer Torben K. Fihl har siden 2018 været ejer af FYSIO Danmark i Christiansgade, som han overtog fra den mangeårige ejer Jan Metner. Fysioterapien omfatter 13 fysioterapeuter og to sekretærer som altid står klar til at hjælpe og vejlede. Alle fysioterapeuter er selvfølgelig autoriserede og har desuden kompetencegivende efter- og videreuddannelser.

I forhold til SIK er det primært Henrik Nissen som har sin næsten daglige gang i klubben, hvor han arbejder hårdt på at holde spillerne klar til kampene.

Vi ser frem til at forsætte det gode samarbejde med FYSIO Danmark i 2020.